Key performance indicator (ook wel key figure of metric)

Dit wordt vaak gebruikt om het succes van een bedrijf, actie of campagne te meten. In het Nederlands wordt deze term aangeduid met KPI’s (kritieke prestatie-indicatoren). Deze worden gebruikt om de behaalde resultaten van bijvoorbeeld een product of bedrijf te achterhalen en het succes of actie in kaart te brengen. KPI’s helpen om het succes en de doelen om de lange termijn inzichtelijk te maken.

Uncategorized

Comments zijn uitgeschakeld.

Door de site te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

Deze website maakt gebruik van functionele en statistieken cookies, die nodig zijn om deze site zo goed mogelijk te laten functioneren.

Wij gebruiken cookies voor de volgende redenen:

Functioneel Noodzakelijk voor het functioneren van de website (vereist)

Statistieken Voor analyse doeleinden om de website te verbeteren (vereist)

Social Media Voor het laten functioneren van like buttons

Advertenties Om bij te houden welke advertenties je al hebt gezien en hoe vaak

Interesses Om informatie en advertenties zoveel mogelijk te laten aansluiten bij je interesses

Verwijder je cookies uit je browser dan kan je keuze niet worden herkend en zal je opnieuw over het gebruik van cookies worden geïnformeerd en om toestemming worden gevraagd.

Sluiten